sobota 8. listopadu 2014

Cvičení mě baví... dokud nezačnu.

Ahoj, dnešní (první) článek bych chtěla věnovat už tolikrát probíranému problému. Problému? Je to vlastně problém? Spíše tématu. Když se rozhlédnu kolem, každý kolem mě se snaží být fit, ať už to jsou mí kamarádi ve škole, kteří si nosí obědy do školy v minikrabičkách, nebo jen kluci, co potkávám, jak jdou z posilovny. Ale hlavně blogerky. Tohle téma je teď opravdu všude. A to mě někdy pěkně štve!... Protože mi to připomíná, jak moc jsem líná, že ráno nevstanu dřív a tu instagramovou snídani si neudělám, že moje břicho má do sixpacku hodně daleko, že místo cvičení sleduju seriály ( nápad na další článek :D ). A to nejhlavnější, že nejsem sama se sebou spokojená a jsem moc líná na to, abych to změnila. Jak říká název tématu, cvičení mě baví, dokud ho nezačnu praktikovat. Těším se na běhání, ale po pár metrech mě začne štvát, jediné, co můžu je zumba. Stejně tak s jídlem, obědy do školy, které si OBČAS dělám se skládají zhruba z tohohle: kuskus, rýže, kuskus, rýže, rýže, těstoviny, kuskus. A přesně z tohohle důvodu jsem nikdy zdravý životní styl nevydržela déle, jak měsíc. Nejde mi jen o postavu, zase nepotřebuju až tolik zhubnout. Spíše o to, abych se cítila lépe, abych svůj čas dobře využila a dělala pro své tělo něco dobrého. Protože když ne teď tak kdy? Jsem si jistá, že moje tělo mi ty obědy ve čtyři hodiny odpoledne a tuny sladkostí jednou oplatí. Ale další hlavní problém. Já miluju jídlo, miluju lívance, cupcakes, slaninu, bramborový sálat,hranolky... prostě samé superultramega zdravé věci. A tímhle článkem chci tak nějak naznačit, o čem tenhle blog bude. Nebude to o tom, jak jsem přešla na dietu a odevzdala svůj život jen cvičení. Bude o tom, co mě baví, co mám ráda o tom, že chci změnit svůj životní styl, nemyslím tím jíst zeleninu od rána až do večera, ale začít jíst pravidelně a více, možná se tu objeví i pár receptů. Bude o mém životě.
A co vy? Taky máte problém se zdravým životním stylem? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat