neděle 16. listopadu 2014

Christmas wishlist


Ahoj, zase se hlásím. :) Dnes byla venku neskutečná zima. Tak akorát na den strávený v posteli s knížkou a čajem. To se mi bohužel nevyvedlo, protože jsem musela brzy vstávat ( přesněji v osm, ale když se někdo kouká dlouho do noci na seriály, že :D ) a jít na brigádu. K dnešnímu článku, rozhodla jsem se, že napíšu svá vánoční přání. Třeba někoho z Vás inspiruji, protože například já, když nevím, co k Vánocům, tak si procházím články moc ráda. :)
 
1. Batoh Yellowstone
 
 
Tohle byla láska na první pohled. Hledala jsem si nějaký malý batůžek a tohle na mě vykouklo. Jen ta cena. :( Stojí skoro dva tisíce a to nemůžu přece po Ježíškovi chtít. Přece jen, za batoh je to dost. Uvidíme, třeba budu mít štěstí a oni ho zlevní.
 2. Urban Decay Naked 3
Ano, tuhle věc každý zná a každý ji má. A já bych jí chtěla opravdu moc zkusit. Netrvá dlouho, co jsem objevila krásy líčení, ale opravdu mě to neuvěřitelně chytlo a tahle paletka má tak krásné odstíny. :)
 
 
3. Vínové Vans
 
Tyhle boty se snažím najít už asi půl roku a nikde nic. Kdyby někdo měl typ, určitě mi napište. :) Přijde mi, že krásně oživí outfit. Trochu se ale obávám kvality, poslední boty Vans, co jsem měla se mi po chvíli začali rozlepovat.
 
 
4. Štětce Real Techniques
Mám od téhle značky štětec na make-up a je skvělý, takže jsem chtěla vyzkoušet nějaké další. Potřebuji štětec na pudr, ten jsem totiž vzala mamce, která ho nepoužívala, jelikož můj se rozbil. A nějaký pořádný na stíny.
5. Dupačky
 
Tohle musí být ta nejpohodlnější věc na světě! Představte si ty vánoční dny, kdy je venku zima a vy ležíte zachumlaní v těchhle dupačkách s kakaem. Úplně to vidím, bohužel, kromě Ebay nevím, kde je sehnat. Jsou z Next, ale tam už je nemají.
6. Vánoční svetr
Tenhle mě praštil do očí jako první, bohužel taky nevím, kde ho sehnat. Ono je to vlastně ale jedno, protože vánočních svetrů je všude plno a myslím, že si každý vybere. Úplně to navodí vánoční atmosféru.
 
 
7. Batoh Longcham/ Batoh Grafea
 

 
K těmhle batohům jsem přišla díky Zoella. Já opravdu miluju takové malé batůžky a ve svém Wishlistu už mám tři. Jeden levnější, jak druhý. :D Budu to muset promyslet. Jaký se líbí nejvíc Vám? :)
 
 
8. Remington CI9532 Pearl Curl
 
 
 
Dlouho toužím po nějaké pořádné kulmě a dnes jsem asi našla tu pravou! :) Podle videí na youtube dělá opravdu krásné vlny a ani není moc drahá. Mám jednu už asi pět let a s ní mi bohužel vlny vydrží tak půl hodiny, takže je to zbytečná práce.
 
 
 
9. Lush
 
Kdo ještě nezkusil Lush, tak o hodně přichází. Ta vůně je jedinečná, já jsem se na tyhle Vánoce rozhodla zkusit něco nového a tenhle balíček mě zaujal. Tak uvidíme, jestli se ke mně dostane.
 
 
10. Hodinky Casio
 
 Tenhle typ hodinek mě učaroval, ještě nevím, jestli si budu přát přesně tyhle, ale nějaké podobné bych pod stromečkem najít chtěla. Nevím, co mě na nich zaujalo, ale jednou jsem je na někom zahlédla a od té doby je mám uložené v hlavě. :)
Plus na tomhle obchodě teď probíhá akce mínus 50 kč na první nákup. :)
 
Tak tohle je můj seznam a co vy? Co si přejete k Vánocům?
 
  
 
 
 

2 komentáře:

  1. Vše z tvého listu by se mi taky hodilo :) www.beautypusinka.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Vianočný sveter, štetce, naked a vansy chcem aj ja :3 Ale pravdepodobne sa ich nedočkám :/ :D

    http://lovelybeautybook.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat